2011. szeptember 28., szerda

baldachinos ágynemű-garnitúra,fejvédővel bajátékka - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

DREWEX GARNITÚRA, SOK KIEGÉSZÍTŐVEL
Ez egy csodás készlet!
-Baldahimvas (nem fért a fotók közé, de hibátlan állapotban van)
- egy mozdulattal a szivacsra húzható fejvédő, és szivacsvédő egyben, melynek előnye, hgoy a baba lába nem tud a fejvédő alá kerülni, s körben folyamtosan védi a babát.
- takaró, melyet rá lehet cipzározni, a fejvédőrendszerre, így a baba nem tudja éjszakára lerugni magáról a takarót.
- baldahim MICIMACKÓS, én nem a szetthez valót vettem meg, hanem egy finom pamut nagyalakos mackó baldahimot.
- babajáték, mikor kaptuk, akkor már kialakult játékaink voltak, ezért ez valahogy kimaradt a használatból, de igazi szépség, a tükörje picit "gyűrött"
Lányunk egyedül használta, nem öt gyerkeet szolgált ki, a paplan mivel kedvenc volt az kicsit fakobb, mint a többi, ezért ajándéknak nem ajánlom, bár én ha kaptam volan ilyet nagyon örltem volna neki: ))
A drewexről tudni, hogy valóban tiszta pamut anyagot használ, és igazán jó minőségűek a termékei.
további aukciókban található még a kokuszbetétes pólya is hozzá.
Összességéében egy vagyon volt az ára.
Sok játékot és az egy szem lányunk kinőtt ruháit rakom fel folyamatosan, bőven ár alatt szerintem.
Érdemes szétnézni


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-01 23:31
. baldachinos ágynemű-garnitúra,fejvédővel bajátékka - Jelenlegi ára: 4 000 Ft