2011. december 19., hétfő

Nadrág csomag kislánynak 68-86-ig - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Eladásra kínálom a következő, kislánynak való 5 db-os vegyes nadrágcsomagot, amely a következő darabokból áll:
- zöld színű vékony vászon nadrág (harisnyával ilyenkor is ráadtam a lányomra a lakásban), címke szerint 2-es méret, szerintem kb 68-as, teljesen újszerű, ritkán hordott
- rózsaszín, F&F vászon nadrág, amely bélelt, közepesen vastag, térdnadrággá alakítható, címke szerint 68-as méretű, teljesen újszerű, keveset hordott, nagyon szerettük : )
- szürke, pamut, kicsit vastagabb melegítő nadrág, címke szerint 80-as, de kisebb (74-es), CHEROKEE, hibátlan
- barna kord nadrág, amely kissé használtabb, de még bőven hordható, a jobb elején kis folttal, melyet most vettem észre (képen látszik is), de szerintem mosható, 74-es méret címke szerint
- barna nagyon vastag bélelt nadrág, címke szerint 1-es méret, szerintem kb 86-os, zsebén fehér virág mintákkal, hibátlan állapotban
Ha valamelyik nadrág érdekel, akár egyesével is, írj és megbeszéljük.
Az 5 db nadrág összesen 554 gramm, postázási költség e szerint számolandó.


Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2011-12-07 14:45
. Nadrág csomag kislánynak 68-86-ig - Jelenlegi ára: 1 800 Ft