2011. július 31., vasárnap

Fekete 3 részes ruha 46-48-as - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Magamnak varrtam (nem vagyok varrónő) azóta sajnos kihíztam. 2x  használtam, bálba mentem benne,. színes kiegészítőkkel. Egyébként nagyon gyászos a csupa fekete.
Az anyaga nevét nem tudom, de nagyon masszív. A belső oldala olyan mint a plüss, lehet, hogy eredetileg ez volt a színe csak nekem a fényesebb tetszett. nem sztreccs!!
Szoknya adatai:
------------------
hossza..... ..... ..... ... 70 cm
dereka gumis..... ... 46-58 cm
csípő..... ..... ..... ..... 62cm
alja..... ..... ..... ..... .. 53 cm szűkülő a csípőtől
alja két oldalán slicc 17 cm
felső adatai:
---------------
hossza válltól..... ... 64 cm
mell szél..... ..... ..... 61 cm  nyak szegése  átlátszó anyagból van. mint a bolerója.
derék bőség..... ..... 57 cm
csípő szél..... ..... .... 65 cm
ujja hossz..... ..... .... 63 cm  az ujja is átlátszó anyagból van.
karöltő körbe..... .... 54 cm
válltól vállig(hát).... 40 cm
kabátka de inkább hosszú boleró:
--------------------------------------
anyaga teljesen átlátszó ezüstösen csillogó olyan mintha harisnya anyagból lenne. (kicsit vastagabb)
hossza..... ..... .. 88cm
mell bőség..... . 66 cm 
ujja hossz..... .... 61 cm
eleje nem csukott egy saját anyagából masnival, a dekoltázson megköthető!



Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Az aukció vége: 2011-08-20 18:41
. Fekete 3 részes ruha 46-48-as - Jelenlegi ára: 2 300 Ft